hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - sanger som mimrer/betyr noe for deg..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 sanger som mimrer/betyr noe for deg..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

TORHILD

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  18:05:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Bye Bye Baby med Rainbow. Sommeren 94, jeg var 15 år og alene nesten hele sommeren. Var mye oppe hos han jeg var forelsket i. At han var 22 år og forlovet (hun var au-pair i Amerika) brydde ikke meg på den tiden, jeg koste meg glugg ihjel. Masse nye erfaringer, den første jeg gikk lenger enn bare kyss på munnen med, men var fremdeles for sjenert til sex da (heldigvis...) Men når sommeren var over og skolen begynte igjen, falt alt tilbake til sine vante former, og sommerflørten var bare et søtt minne.

Opprinnelig postet av TORHILD

Han du møtte på ferja eller?

Opprinnelig postet av MajaPeWs

Ler! Nei, dette var året etter, og jeg var bittelitt mer erfaren

Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  19:14:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Slipknot - Vermilion pt. 2

Verdens deiligste sang. Anbefaler alle å laste ned den ;)
Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  20:34:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
heheh vet ikke helt om dere kommer til å skjønne dette da men....:D
Sommer`N jeg skulle prøve Sabina[For å kjpe henne ] Var det veldig "inn" og høre på Odd Norstoga. Så mens vi kjørte på vei for å prøve henne hørte vi på denne cd;)MASSE!!!
Så når jeg hører på denne cd`N i nå i tiden tenker jeg masse på den tiden...
Merkelig:D

Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  17:24:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
One love- meg og x'n
Bryan Adams, Heaven- Da jeg satt å gråt på msn når han fortalte hvor mange andre jenter han likte og at han slo opp.
Shakira Hips Dont Lie- Betyr ingenting, men får meg alltid i godt humørxD
Aleksander, A little too perfect- Da jeg og x'n lå i båten og snakket om hvor glade vi var i hverandre, før vi ble sammenxD
Robert er en neger(husker ikke hvem som "sang" denne) Minner meg om Ida, venninnen min:P hehe, hun gikk rundt og hadde "forestilling" for broren til den sange:P *morsomtxD*

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  19:00:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bigbang - Long Distance Man
Bigbang - Summer Rain
Bigbang - Wild Bird

...

minner meg så utrolig mye om en spesiell person, i tillegg til at det er bra musikk!

Bigbang har generellt alt fra deppemusikk til happymusikk=) elsker det...

Opprinnelig postet av Weingi

OT: var du på konserten deres på Lindøy (Stavanger) i juni? Det var sommer (nesten) på sitt beste. *sukk* skulle ønske ferien kunne begyne på ny igjen.

Sanger som betyr noe for meg? Hmm...det er nok ganske mange, om jeg bare kommer på dem. De fleste minner meg ikke om noe før jeg hører dem, men et lite utvalg som jeg kommer på sånn i farta:

*Ravi og dj Løv - Dødsøt: minner meg om den gang jeg var nyforelska i kjæresten. Hun som kjørte oss hjem fra festen vi hadde vært på den kvelden vi ble sammen hadde den på repeat i cd-spilleren.

*Linkin Park - Crawling og In the end (og egentlig resten av Hybrid Theory): minner meg om min siste trassalder, og aller mest om den gangen jeg og bestevenninna røykte dekorasjonsmose rulla i bibelark (de bakerste sidene uten skrift, vel og merke)

*Muse - Bliss: Muse-konsert 8.juli i år. Sommerens høydepunkt. Jeg smilte fra øre til øre i halvannen time, ene og alene grunnet musikken. *meg vil igjen*

edit: leif

Redigert av - batta den 15/08/2006 19:02:54 Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  21:46:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
"Sex and candy" av et eller annet (var det marcy playground tro?) - minner meg om sommeren jeg og min kjære Anders ble sammen
"Everybody hurts" av REM - deppesangen min
"Take on me", "Joy ride" og "Paddedø" - russebilsanger
Alt av vømmøl - bøgdafæst på Musgjerd

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2007 :  14:27:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
masse fiine sanger jooo
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 20/03/2007 :  20:38:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Procol Harum med A whiter shade of pale. Minner både om mamma og om en eks

I will always love you med Whitney Houston. Minner om første kjæreste som dessverre døde altfor ung.

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Badeball

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2007 :  21:10:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBadeball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBadeball  Svar med kopi av melding
Seigmen - The Modern End : Sydenferie i -05
Kaizers - Død manns tango: REgntunge høstdager i 05
Elliott Smith - Son of sam: Hyttetur i 04 og bussmusikk
SEigmen - Monument og Gåte - Springleik: Instumentallåter som virkelig omvendte min måte å se musikk på. JEg skylder Kim Ljung og Magnus Børmark/Sveinung Sundli en STOR takk. Hadde det ikke vært for dere, vet jeg ikke hva jeg hadde besudlet ørene mine med nå

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 20/03/2007 :  21:18:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Eg ser
Tears in heaven -- sanger som ble spilt i begravelsen til kjæresten til broren min, ser henne for meg når jeg hører de sangene.

Min første kjærlighet Jahn teigen (meg og hesten min sin sang)

Westlife husker ikke sangen , men handler om han som tar selvmord eller noe.

Det er deppe sangen min.

er sikkert mange fler, men kom bare på de nå

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

2run

Norway

Skrevet - 15/04/2007 :  13:29:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
åh, det er mange. Kommer an på hva slags humør jeg er i.

under the surface, the sinking game, solid ground, only a fool - marit larsen
lifetime guarantee, samantha, will you remember me tomorrow - margaret berger
sunrise, come away with me, don't know why, thinking about you - norah jones
the sweet escape - gwen stefani teardrop - massive attack
Av og til britney spears mm.
Og tro det eller ei; dolly song (leva's polka) - holly dolly (den er morsom!)

Å ri er ikke et spørsmål om liv eller død, det er viktigere enn som så! Gå til toppen av siden

-HowellflyDiana

» VIP

Skrevet - 02/01/2008 :  00:58:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Avril Lavigne - Keep holding on
Snowpatrol - Chasing cars
Gå til toppen av siden

Tina_Marie

Skrevet - 06/01/2008 :  20:35:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Iced Earth - I died for you... beste deppesangen ever...
In Flames - Like you better dead... hard sang med hard tekst, men får meg i godt humør
Trivium - to the rats... stygg tekst på denne sangen, men når jeg er forbanna hører jeg denne og roer meg etter hvert ned
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.