hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem hilser du på, og hvorfor?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Turridning
 Hvem hilser du på, og hvorfor?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Ina_R

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  08:59:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
....

Som overskriften sier, så lurer jeg på hvem du hilser på når du er ute på tur, og hvorfor?

Hilser andre turgåere (evt ryttere) på deg?

Ina og Løkken<3

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  09:28:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, de fleste hilser, og jeg hilser tilbake. Av og til (hvis det er noen jeg kjenner) stopper jeg og tar en prat. Jeg hilser på biler som sakker av farten for oss osv. Generelt er jeg blid og imøtekommende på tur
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  10:19:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg hilser alle. :-) Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  10:23:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Jeg smiler til alle jeg møter. Og om det er bilister som stopper for meg eller evt slakker av så hilser jeg med et nikk. Har også skjedd en del ganger at jeg kommet i prat med turgåere som jeg ikke kjenner. Er bare hyggelig.

Syns man bør hilse til de man møter, og det er jo ikke alle som er like glad for at vi "ødelegger" veiene deres.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  11:35:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg hilser på alle
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  11:52:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Jeg hilser på alle, bortsett fra de som raser forbi... Det er så standard at jeg har den ene av de fire hestene våre når det skjer!! Hun hoppet inn i en lastebil med rompa en gang. Hva gjør lastebilen? Nei, han ser ikke hvordan det går en gang. Han bar kjører videre!!!
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  12:45:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Jeg hilser alle jeg også:)

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  13:45:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg hilser på alle jeg også
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 17/05/2006 :  14:10:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg hilser også på alle.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  15:15:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg smiler og nikker til alle jeg rir forbi, både turgåere og ridende. Vil ikke bidra til at å gi ryttere rykte om å være frekke og uforskammede. Er ikke alle ryttere som er like imøtekommende, og da er det ikke rart folk begynner å mislike at vi rir rundt overalt som om vi eide verden.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  15:22:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
hilser og snakker med dem jeg kjenner. nikker til turgåere.. men vinker bare til biler jeg kjenner eller gir signal til dem som kjører fort om å dempe farten.

Hilser ikke på ALLE for å si det sånn.

Redigert av - Lopke den 17/05/2006 15:23:03 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  17:19:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hilser, smiler og er blid mot alle jeg. Blir ekstra glad om de er blide tilbake, noe de mange IKKE er, men jeg er likevel høflig og blid mot dem:)
www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 17/05/2006 17:20:46 Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  18:37:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nikker, smiler, hilser eller sier hei til stort sett alle turgåere og til bilister som viser hensyn. Mugne folk hilser jeg ikke på. Skjer ofte at jeg stopper og prater med folk jeg ikke kjenner når jeg er på tur. Har faktisk fått tilbud om beite av noen som jeg stoppet og snakket med på tur =)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 17/05/2006 :  22:49:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Her hilses det også på mer eller mindre "alle og enhver" når jeg er ute på tur, og ser jeg at folk er nysgjerrige eller pratsomme, og jeg sitter på en hest som kan stå rolig, så slår jeg alltids av en prat.
Mye man kan prate litt om, som været, hesten, turveier, hvor vi kan og ikke kan ri og alt sånt noe.

Jeg er jo i grunnen såpass pratsom, og utadvent av meg, at jeg kan prate med mange...
selvom jeg må innrømme at jeg blir halvveis litt muggen når jeg møter skiløpere på ridebanen feks..(ja, det har skjedd, og han syns det var så fint å se på hesten at han gjerne bare "ville stå der litt", mens han gnikka skia fram og tilbake og hesten holdt på å gå ut av sitt gode skinn *argh*).

Guro
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  23:25:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Her jeg bor kjenner alle alle så det blir naturlig at jeg hilser og slår av en prat med de fleste. Hilser også til de som tar hensyn til meg på veien(bil, traktor, lastebil osv) De som overhode ikke viser hensyn får bare stygge tanker ;)
Hilser også hvis jeg møter noen ute på tur som jeg ikke kjenner, og de er som regel hyggelige tilbake. Det er med andre ord ikke ofte jeg møter på en sur sitron ute i skauen ;)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  01:19:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg smiler, eller hilser på alle ja. Og wantillo har funnet ut at det er gøy å stoppe hver gang noen går forbi:P
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.