hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kor ofte ri du med andre/alene på tur?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Turridning
 Kor ofte ri du med andre/alene på tur?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 03/09/2006 :  18:50:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Ja, som overskriften seier, kor ofte rir du med noen på tur, og kor ofte rir du alene på tur?

Tillit og respekt er ikke det samme:)

+Falco+

» VIP

Skrevet - 03/09/2006 :  20:28:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rir på tur med andre når jeg har noen å ri med. Hvis ikke rir jeg alene. Liker ikke så godt å ri alene (moren min liker det heller ikke) Så hvis jeg gjør det blir det somregel bare en kort tur Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  20:46:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Rir mest sammen med hun jeg leier stall av, koselig med selskap. Men rir noen ganger på tur alene... Hesten har vel godt av å gå alene inne i mellom også :)
Beate & Alger Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 03/09/2006 :  20:56:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Tusen takk for svar;)
Eg rir om trent hele tiden alene, men det som er greit med det, er at du kan bestemme tempo, rute, og øvelser selv;)
Men savner en kamerat å snakke med på turer da, siden Fjellvåk og di eg rir er lite snakkesalige

Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  21:18:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
rir for det meste alene, men noen ganger med andre;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  21:46:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Jeg rir nesten alltid sammen med noen. Men det er digg å ri alene også. Gjorde det mye før jeg fikk Lydia. Når jeg skal ri henne på tur, må hun ha en følge-hest for å føle seg trygg. Ganske lurt når man er helt ny på ett sted.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  21:51:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
rir alltid alene omtrent jwg:)
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 03/09/2006 :  22:51:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rir stort sett alltid alene. Da har jeg bare meg selv og hesten å ta hensyn til, og bestemmer selv tid, tempo osv. Begge hestene jeg har er roligere når vi rir alene.
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  00:10:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Jeg rir nesten alltid alene. Liker det, kan sjefe som jeg vil:p Bestemme tempo, lengde osv som jeg vil og tilpasse det etter hesten.
Og hesten er roligere i galopp f.eks, med andre blir det litt kappløp-tendenser og stress. Hun går helt greit alene, slapper godt av og hører mer på meg;) Jeg syns også det er gøy og bare være med hesten, får en litt annen kontakt da:) Rir lange og fartsfylte turer alene flere ganger i uka...
Før var det er par i stallen som jeg alltid red med, vi var samme stil (likte masse fart) og det var kjempekjekt=) Men nå som de er flyttet, rir jeg heller alene enn og ri med "trege folk som bare vil ri kjedelige skritteturer og får panikk bare hesten strekker litt på seg i galopp" (altså folk jeg ikke passer sammen med turmessig).
Så enten rir jeg med de som liker samme type turer som meg, ellers rir jeg som sagt alene=) Litt kjedelig i blant, merker jeg savner tiden da "vi i gjengen" red kjekke turer sammen:)
Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  15:03:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
jeg rir alene ganske mye, men blir noen med ut, så JAAAA

kommer litt ann på hvor mye tid jeg har. har jeg dårlig (3 kvarter eller mindre)
rir jeg på banen. litt gangartsridning, sprang eller dressur=)

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  21:53:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Rir veldig ofte på tur. Som oftes tror jeg det er alene, men dersom jeg kommer over noen skal også på tur, slår vi oss sammen
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 09/09/2006 :  17:03:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rir så å si alltid alene nå jeg. I vinter og fram til sommerferien rei jeg som regel sammen med ei venninne av meg, men nå har hun flyttet til Island for et år så da har jeg ikke så mange og ri med. Er stort sett jeg bare som er så interessert i å ri at jeg rir hver dag.
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 10/09/2006 :  10:11:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg rir som oftest med noen andre, men når jeg rir Jivi rir jeg som oftest alene, for hun er snillest da. Om hun har vært syk rir jeg henne alene og, for hun er som oftest forferdelig å ri da! Det varierer helt hvilke dager og hvilke hester, og på humøret. Liker godt å ri på tur med andre, men liker veldig godt å ri alene og
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Keida

» VIP

Skrevet - 29/09/2006 :  13:22:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
Jeg rir som oftest alene. Rir av og til sammen med et par islandshopper, men min blir litt gira når de har flytid, så da blir det mer slit. På sommeren rir vi av og til sammen med en annen nordlandsvallak.
Gå til toppen av siden

RenateogKillan

» VIP

Skrevet - 09/10/2006 :  08:35:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rir alene et par ganger i uka. Syns det er litt greit at hun lærer seg til å gå alene på gamle og ukjente stier. Ellers har jeg som regel selskap av en eller flere.

Syns set er hyggelig å ha noen å skravle med på tur. Får liksom ikke så mye svar av killan når jeg prater med henne
Nå er det helt fantastisk fint å ri på turer i skogen. I det minste når det er fint vær.

Redigert av - RenateogKillan den 13/10/2006 19:08:25 Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 10/10/2006 :  00:06:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Det er få på den stallen jeg står på som rir mer enn max en dag på tur i uken,så da blir det mest til at jeg rir alene,for jeg rir på tur ca.3 ganger i uken,pga. hesten min sitt ben.Men jeg slår meg gjerne sammen med andre.Men jeg er nok litt kjedelig å ri på tur med,fordi jeg er livredd for å trave/galoppere på for hardt underlag,for det sa dyrlegen at jeg IKKE måtte.Så da vil jeg heller være på den sikre siden,så får jeg heller bare ri alene på tur...Men jeg elsker å utforske nye stier,så rir jeg sammen med andre,gjør vi alltid det;) I melsomskogen,får man ALDRI utforska alt,for her er det helt vanvittig med tur stier=D
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.88 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.