hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvor mange er det som...?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utegang/beite
 hvor mange er det som...?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Fjalar

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2007 :  19:23:16  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingFjalar  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseFjalar  Svar med kopi av melding
hei, jeg lurer på hvor mange som lar hestene gå ute hele året hele døgnet..selv gjør jeg det, men såklart når det er ille vær så får di komme inn:)så lenge di har bre vinterpels så går det bra..men siden jeg har verdens mest robuste hesterase som har overlevd istiden så er jeg extra heldig=)
gjør livet til en fest, ri på islandshest!!

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 07/02/2007 :  23:30:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Mine er ute hele tiden og tas aldri inn. De har da tross alt leskjul til fri disposisjon.
Ellen Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 08/02/2007 :  00:37:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Min(e) står inne om natten, men kommer ut tidlig, og inn igjen sent. Så lenge hestene som går ute har et skur med minimum tre hele vegger og tak, er det en kjempeflott løsning om hesten trives med det :)
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 08/02/2007 :  01:20:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hesten min er ute fra ca
'
06 00 - 0800 avhengi av hvem som slipper ut
til ca 20 00 21 30 hver eneste dag

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 08/02/2007 :  02:41:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Mine to, en varmblods og en kaldblods, går ute året rundt med mulighet til å gå inn og ut av boksene sine inni stallen når de vil. Like kaldt ute og inne. De er bamsete og lodne nå om vinteren, men de får på seg dekken når det er på aller kaldeste. Fungerer supert, skal aldri mer ha bur-hest Gå til toppen av siden

Hege+Blesi

Skrevet - 08/02/2007 :  11:00:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hos oss er alle hestene ute døgnet rundt året igjennom. De blir kun tatt inn ved sykdom etc. Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 08/02/2007 :  15:57:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Unghesten min (kaldblodshoppe på 2år) går ute hele året.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

iris22

» VIP

Norway

Skrevet - 08/02/2007 :  22:30:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mine to ramper står nå ute hele døgnet.Men de gangene det har vært mye regn og sterk vind har jeg tatt de inn til "tørk".
Litt her og litt der... Gå til toppen av siden

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 09/02/2007 :  00:17:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
Her går hestene inn og ut av stallen som de selv ønsker. Gå til toppen av siden

Bomar

» VIP

Skrevet - 22/06/2008 :  22:32:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ute hele året, med tilgang på skjul;) Gå til toppen av siden

Ingerid-Exon

» VIP

Skrevet - 22/06/2008 :  23:39:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min har stått ute hele livet, men det siste året begynte han med dekken på vinteren, siden han ikke hadde like mye pels som da han var yngre (3 år). nå har jeg byttet stall, og der står alle inne på vinteren, så til høsten skal han starte med det. Vil egentlig ha han ute året rundt, da han trives med dette. Gå til toppen av siden

SaraOgMedina

» VIP

Skrevet - 22/06/2008 :  23:52:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
min går ute hele året, (fjording/curly). er en skog, som de kan gå i, blir tatt inn når det er skikkelig ekkelt vær:) Gå til toppen av siden

Tinkalis
» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2008 :  10:34:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mine er i all hovedsak ute året rundt. Men i vinter hendte det seg at de stod litt inne natterstid for å holde en "stallhest" med selskap. Syntes det var mer "dyremishandling" ved å la en hest stå alene i stallen enn å ta inn en av mine hester for noen netter i ny og ne. Skal sies at "stallhesten" var ute noen netter da det var mildt og godt vær i vinter da:)
Jo mer du lærer jo mer må du huske,jo mer du må huske jo mer glemmer du,jo mer du glemmer jo mindre husker du ....så hvorfor??? Gå til toppen av siden

Haugestad-Spretten

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2008 :  11:28:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min er ute hele året men har tilgang til skog og sjul:) Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 04/07/2008 :  00:21:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er de stort sett ute hele døgnet året rundt (2 varmblodser), såklart med tilgang til leskur. Men de står inne på natta hvis været er RIKTIG jævlig, type snøstorm eller at de står inne ei natt for å tørke opp beina i regnperioder hvor det er mye gjørme ute.

Ser ut som de trives godt med å være ute.

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.