hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Keyboard-talent!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Keyboard-talent!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

games_ruler_forever!

Norway

Skrevet - 27/09/2007 :  23:21:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressegames_ruler_forever!  Svar med kopi av melding
Hørt om Paul, keyboardtalentet fra England?
Hvis ikke; du har noe bra til gode ... Se på denne:
http://youtube.com/watch?v=uB0UMY2Y77A

En sang han laget selv en gang for noen år siden da han og kona hadde en pause i forholdet ... Kan poste sangteksten om noen ønsker det, men det er altså keyboard-spillingen hans som imponerer meg, selv om han også er en utrolig flink låtskriver ...

Enjoy!

,,**Mounted Games makes my world a better place**,,

Lopke

Norway

Skrevet - 28/09/2007 :  10:11:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmm... ikke enig.. denne sangen er ikke vanskelig og var litt kjedelig.
Tror jeg kjenner en del folk som kunne spilt det der i blinde..
Gå til toppen av siden

games_ruler_forever!

Norway

Skrevet - 29/09/2007 :  01:26:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressegames_ruler_forever!  Svar med kopi av melding
så du på noe av det andre han har spilt? sannsynligvis ikke, kjenner jeg deg rett ... og forresten; den sangen du så er strippa ned til det minimale; det er egentlig trommer, gitar, bass, vokal i tillegg, alt skrevet av paul ...
,,**Mounted Games makes my world a better place**,, Gå til toppen av siden

games_ruler_forever!

Norway

Skrevet - 29/09/2007 :  01:28:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressegames_ruler_forever!  Svar med kopi av melding
Og du Lopke ... Om du ikke liker emnet er det ingen som tvinger deg til å svare på noen verdens ting ... Men har etterhvert skjønt at du foretrekker å svare med en negativ snert framfor å si noe positivt
,,**Mounted Games makes my world a better place**,, Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 29/09/2007 :  08:54:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Og du Lopke ... Om du ikke liker emnet er det ingen som tvinger deg til å svare på noen verdens ting ... Men har etterhvert skjønt at du foretrekker å svare med en negativ snert framfor å si noe positivt

Opprinnelig postet av games_ruler_forever!

Hadde du virkelig regnet med posetiv respons fra den siden?
hvem dør gikk du på a vennen??

blåse på såret!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 29/09/2007 :  10:16:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var da svært... sorry at jeg ikke synes han var fenomenal.. hver sin smak.

Nei jeg leita ikke opp andre sanger han har laget. Du la ut denne og vurderer derfor denne. Og jeg ble ikke imponert..

Er da vel ikke noe å hisse seg opp over.

Forresten kjenner du meg?? For jeg aner ikke hvem du er..
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 29/09/2007 :  10:19:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
så du på noe av det andre han har spilt? sannsynligvis ikke, kjenner jeg deg rett ... og forresten; den sangen du så er strippa ned til det minimale; det er egentlig trommer, gitar, bass, vokal i tillegg, alt skrevet av paul ...

Jamen da synes jeg du skulle lagt ut en link til en av de bedre sangene om det var så viktig at folk skulle bli like imponert som deg..

Ja tema interesserer meg faktisk. Har jobba en del med musikk og booking av artister, så da må jeg vel få ha en mening, eller skulle dette være en tråd hvor alle er enige med deg og bare skrev åhh så bra eller noe??
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2007 :  11:15:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Herregud da jenter!
Nå er jeg utdannet musiker, 4 årig høgskole/musikkonservatorium, får jeg lov å si noe da?

For det første bruker han kun de 3 basic akkordene i grunnstilling som han vender et par ganger ila temaet. Temaet er ikke spesielt spenstig heller, men rett og slett plankekjøring fra 1 til 1V til V, en sjelden gang med en none eller septim i akkorden eller 3/ters i bassen...

Temaet var søtt nok, men da får han finne på noe mer etterhvert.... Her kommer han seg jo ingen vei. Ikke spes. imponerende nei, veeeldig under middelmådig,sorry...

MEN man kan jo gjerne synes sangen er fin for det, for all del!!!! Det er den, men ikke noen musikalsk perle :-)

Når Gubben er borte driter hestene på plenen
Redigert av - Harneshaug den 29/09/2007 11:17:07 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 29/09/2007 :  16:19:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hørt om Paul, keyboardtalentet fra England?
Hvis ikke; du har noe bra til gode ... Se på denne:
http://youtube.com/watch?v=uB0UMY2Y77A

En sang han laget selv en gang for noen år siden da han og kona hadde en pause i forholdet ... Kan poste sangteksten om noen ønsker det, men det er altså keyboard-spillingen hans som imponerer meg, selv om han også er en utrolig flink låtskriver ...

Enjoy!

synd vi ikke veddet turbo
da hadde jeg vært rik rik rik
her finnes ikke støtte overhode om du trekker fra meg og deg

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2007 :  19:47:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og argumentet ditt som vanlig var? Herregud da, MÅ du alltid være så sur og tverr...
Om Turbo syntes det var bra og fint, helt flott, men det trenger vel ikke bety at man må være enig i at han har et spesielt talent, men klart det...
Vi andre får vel bare bøyr oss i støvet for den alltid så faglig velbegrunnede responsen din?

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 01/10/2007 :  01:02:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Og argumentet ditt som vanlig var? Herregud da, MÅ du alltid være så sur og tverr...
Om Turbo syntes det var bra og fint, helt flott, men det trenger vel ikke bety at man må være enig i at han har et spesielt talent, men klart det...
Vi andre får vel bare bøyr oss i støvet for den alltid så faglig velbegrunnede responsen din?

Opprinnelig postet av Harneshaug

Jeg snakket til Games ruler 4 ever jeg.
intern snakk som du blant annet også er kjent for.

er det ikke lov kanskje.
og ja jeg hadde blitt rik.

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 01/10/2007 :  01:14:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
*ler*
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Tina_Marie

Skrevet - 01/10/2007 :  10:26:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
skjønner egentlig ikke helt hvorfor disse tre alltid må havne i en fight... er så kjedelig Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 01/10/2007 :  10:58:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
fortsett å krangle da! er jo himla underholdende :). lyser opp en ellers kjip mandag! Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 02/10/2007 :  22:30:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja ikke sant, er jo eneste man kan bruke enkelte til, finnes jo ikke noe fakta å bidra med ;-)
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 02/10/2007 :  23:04:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja ikke sant, er jo eneste man kan bruke enkelte til, finnes jo ikke noe fakta å bidra med ;-)

Opprinnelig postet av Harneshaug

Spesifiser gjerne hvem som ikke bidrar med fakta iom at det er flere..

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.