hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Eggersmann eller Spillers
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Eggersmann eller Spillers
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

beno

Skrevet - 24/06/2008 :  12:00:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
Jeg har en ponny som tåler dårlig havre og har nå foret et 1 års tid på Eggersmann sin urtemix. Den fungerer rimelig bra for henne, men det er et dyrt kraftfor. Jeg har også hørt at Spillers for Slow relax cubes (?) også er fint og tror dette er noe billigere. Noen av dere som har erfaringer med disse forslagene ?

Adeleinos

Skrevet - 24/06/2008 :  13:38:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!
dde er begge omtrent like dyre. er ikke mye forskjell i prisene.
har foret på begge typer for, å må si jeg fikk mest efekt fra spillers sitt for. foret da på condition mix fordi hesten min hadde litt vanskelig for å legge på seg i tilleg til at hun trengte litt hjelp for å bygge muskler. jeg så resultater etter bare noen uker, hun er nå i flott hold. kan ikke si jeg har merket denne efekten hos eggersmann. men begge fortyper er av største kvalitet, så det kommer nok an på hvilke fortyper du velger og også på hesten å grunnen til at du forer med det :)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.