hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bra rideskoler??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Bra rideskoler??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Joker

Skrevet - 16/05/2005 :  23:03:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hey
Lurte på om dere veit om noen brae rideskoler på sørlandet? I nærheten av oslo, liksom på øst siden av oslo
Ska kansje flytte dit snart så...
bye bye

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  01:28:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hm, øst siden av Oslo er ikke i nærheten av Sørlandet.. Er det Østfold du mener?
Gå til toppen av siden

Joker

Skrevet - 17/05/2005 :  16:00:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe Ja, d va nok d i meinte tror i Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  18:04:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg er ikke helt med på hvor i landet vi egentlig leter etter en rideskole nå. Uannsett vil jeg anbefale deg å ta en titt på guiden her på Hestemarked. Søk på rideskole og fylket du skal flytte, og se om noen av disse ligger i området du skal flytte til

Jeg har endel erfaring med noen av rideskolene på østkanten i Oslo, og litt utenfor Oslo, og østover. Men hva som passer er mye avhengig i hva slags nivå du er på. hva slags aktiviteter du ønsker etc. Tipset er å ta turen på flere, kanskje ta en prøvetime. Kanskje du da finner noe som passer deg?

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Joker

Skrevet - 30/05/2005 :  20:03:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja
D e nok akerhus i meine...
Gå til toppen av siden

Hanne og Dyra

Skrevet - 13/06/2005 :  14:54:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er en veldig fin ride- og kjøreklubb for studenter i Ås kommune i forbindelse med UMB! Har ridd der i 8 år. Vet ikke om du skal dit jeg? Det er i Akershus.. Gå til toppen av siden

m@thilde

Skrevet - 20/06/2005 :  16:47:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidem@thilde  Svar med kopi av melding
hei! du må velge ekeberg da.......velg carmen,munin eller myrgutt.de ER best azza.....eller lefdals

Isamonni! My little Baby :'(
ww.rexin.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2005 :  14:02:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Lefdals ligger da ikke i Akershus, det ligger i Vestfold. Gå til toppen av siden

calmcasil1
» VIP

Skrevet - 21/06/2005 :  17:54:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
På EKT Ekeberg er det kjempefint.
Flinke ridelærere og mange flotte hester.
Anbefales! Men det er venteliste.

En by - Et lag
Det handler om stolthet
Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2005 :  08:33:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmm.. Jeg er veldig glad i Drøbak ridesenter.. som ligger selvfølgelig i drøbak=)
og mange fine hester der, bra muligheter, baner, instruktører osv..
vet ikke helt om miljøet er bra, lenge siden jeg red der fast.

<3 My Little Pony Gå til toppen av siden

saraogahmed

» VIP

Skrevet - 09/07/2005 :  12:13:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg må anbefalle Ekt Rideskole jg og..
Det er flinke ridelærere et koslig miljø og selfølgelig kjempe gode hester!!
Jeg har gått der i 5år.. Å er like fornøyd..

Hehe,, Håper u finner dt u leter etter
Ps: det er nok litt lang venteliste..
Hilsen mg..
Gå til toppen av siden

Joker

Skrevet - 18/07/2005 :  20:30:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei hei, takk for svar ja!
Drøbak ridesenter ser jo skikkeli bra ut, men da i så prisan blei i litt....
Jaja, må no bare finne m i at d e tydelivis at her i møre å romsdal e d billiere... Hihi
Men veit nokken av en stall som kansje ligg i Fredrikstad område f.eks...?
Som he fine fasiliteteer, men ekke en sån stoooor klubb? meir koseli lissom Treng ikke å være i fredriksta/østfold, kan også være i akerhus et sted.
Vi ska kansje flytte n t sør t neste år...Så i tenkte i burde kansje allerede bynne å finne stal, haha... men d e bare tanker, å vi ekke sikker enda kor vi kansje ska flytte hen der ...så...Men fredrikstad e f.eks i tankan å.
Gå til toppen av siden

jamm og star

Skrevet - 20/07/2005 :  09:47:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har vært på marit`s,og der hvar det mange hester og det var veldig bra der.jeg likte veldig godt stjerna og bonnie...www.maritsrideskole.no Gå til toppen av siden

*heztejenta*

Norway

Skrevet - 17/08/2005 :  17:12:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg å anbefale ekeberg jeg og.eg har vært der en god del ganger og angrer ikke.det er neon av hestene som kan bli litt vansklige å håndtere hvis de ikke har en erfaren rytte.....jeg vill også kansje valgt stall-k,men det ligger kansje for langt fra...lykke til med letingen

Kopi av melding:

En hest skal rir med kjærlighet og tapperhet

Heey!OOOO!
Kan jeg få en smartis?!Haha1Den var god....
Gå til toppen av siden

*heztejenta*

Norway

Skrevet - 17/08/2005 :  17:19:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg jeg må bare si en ting:Ikke velg drøbakk!!!!!jeg og en veninne var der på rideleir og dette hendte:Jeg falt av hesten 4ganger,ble bitt av en anen hest.var en cm fra å bli sparket og når jeg kom hjem hadde jeg fått deeeeeeeeeeeeeeeeet digre blåerke på..eh baken.veninna mi fikk vrika foten etter at en hest tråkka på hu.når vi red sprang (venina mi har ridd hele livet,hun er 14år)kasta hestene henne av...vi kom ikke på samme parti....vi fikk de to verste hestene t,au og jeg ente opp med en knøtt liten hest som het fresbee. det var min historie om den skrekelige drøbakk
Heey!OOOO!
Kan jeg få en smartis?!Haha1Den var god....
Gå til toppen av siden

Little Bee

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  14:33:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLittle Bee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLittle Bee  Svar med kopi av melding
Hvis "Joker" skal flytte til Akershus, på øst siden, dvs. Bærum, Asker og den kanten av akershus, så er vel ikke akkurat Drøbak ridesenter aktuelt uansett, da Drøbak ridesenter ligger i Frogn. Hvis du skal kjøre dit fra f.eks Bærum, så må du enten kjøre helt ned til Drammen og ta olsofjord tunellen over til Drøbak, eller kjøre helt inn til Oslo også, for så å kjøre 35-40 min. ut til drøbak, og det er veeeldig langt og tungvindt!

Hvis du skal flytte til Bærum/Asker rundt der, så har jo Geir Gulliksen 2 ganske bra ridesentere. Eller så har du f.eks Tandberg ridesenter på vøyenenga eller Tanum ridesenter, begge i Bærum. Men stort sett alle rideskolene her er ganske dyre, så hvis du ikke er intr. i å betale så veldig mye, bør du prøve å finne de litt mindre rideskolene.

Posted by Bee
Det er ikke alltid de som hopper høyest som er flinkest til å ri.. Eller de som tror de kan alt, som kan mest..

Redigert av - Little Bee den 19/08/2005 14:35:02 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.