hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hovland ridestall
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 hovland ridestall
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

surprise_90

Skrevet - 07/08/2005 :  16:41:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har lest gjennom det dere har skrevet, noe er riktig, MYE er feil.
Ingen av hestene er farlige, da er det dere som mangler erfaringer....det var 4-5 hester der som la på ørene hvis man kom inn og viste at man var redd, de hestene var det kun stalljentene og erfarne ryttere som møkket hos og stelte. de som ikke hadde så mye erfaringer fikk møkke i tomme bokser og stelle og ri SNILLE hester. veddeløpshestene de har der er LIKE snille som skolehestene.....jeg har ridd og møkket hos dem, hvis dere ikke klarte å håndtere hestene der er det nok dere det er noe i veien med...... minus var rimstad....man blir lei av han, men dere overdriver.... det er bare digg å ha en så surrete som han der, for man kan gå hvor man vil om natten og hvis du blir tatt kan du bare si at du leter etter noe....og han tror på det.... jeg syns det var et kjempekosli sted med bra hester, alle slags typer.... så jg syns absolutt det er et sted dere bør dra....

patrik

Skrevet - 21/08/2005 :  22:19:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har lyst til å dra dit med min egen hest er det å anbefale ? høres veldig bra ut .men jeg blir jo litt usikker når alle snakker dritt om det . anbefaler du meg å dra dit Suprise 90? Gå til toppen av siden

Bol Prins

» VIP

Skrevet - 22/08/2005 :  17:34:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Patrik: Spørs hva du vil lære? Om du vil ha det en gøy uke uten å lære en masse, så er vel hovland et ok valg. om du vil læremasse, anbefaler jeg deg ikke Hovland
Gå til toppen av siden

patrik

Skrevet - 22/08/2005 :  18:26:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
ZALAME:hvem rideleir anbefaler du da? Gå til toppen av siden

Bol Prins

» VIP

Skrevet - 24/08/2005 :  19:13:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ZALAME:hvem rideleir anbefaler du da?

Opprinnelig postet av patrik

Anbefaler bla. Holtet gård og hestesenter på Flisa! topp sted. Og stedet hvor jeg jobber selv, sandbu ridesenter vang på hedmark. :) På sandbu lærer man masse, og vi har gode og autoristerte instruktører, som rir på høye nivåer selv :)

Gå til toppen av siden

patrik

Skrevet - 24/08/2005 :  19:59:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
ok Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 24/08/2005 :  21:30:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg har lest gjennom det dere har skrevet, noe er riktig, MYE er feil.
Ingen av hestene er farlige, da er det dere som mangler erfaringer....det var 4-5 hester der som la på ørene hvis man kom inn og viste at man var redd, de hestene var det kun stalljentene og erfarne ryttere som møkket hos og stelte. de som ikke hadde så mye erfaringer fikk møkke i tomme bokser og stelle og ri SNILLE hester. veddeløpshestene de har der er LIKE snille som skolehestene.....jeg har ridd og møkket hos dem, hvis dere ikke klarte å håndtere hestene der er det nok dere det er noe i veien med...... minus var rimstad....man blir lei av han, men dere overdriver.... det er bare digg å ha en så surrete som han der, for man kan gå hvor man vil om natten og hvis du blir tatt kan du bare si at du leter etter noe....og han tror på det.... jeg syns det var et kjempekosli sted med bra hester, alle slags typer.... så jg syns absolutt det er et sted dere bør dra....

Opprinnelig postet av surprise_90

Folk er forskjellige, har forskjellige meninger og forskjellige meninger. Så noe du syns er veldig riktig kan andre si er veldig feil. Jeg er litt uenig med deg i noe av dette, men det har jeg skrevet på en annen tråd, og det kan leses der.

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.