hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - næmmen..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 næmmen..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  22:27:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

SØT!!

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/11/2005 :  22:32:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
SØØØØØT!?

Never!

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

..Fordi den ikke er ren-raset?

Opprinnelig postet av Ullsokken

Nope, ikke derfor, denne gangen..

Nja, du skjønner det. jeg liker ikke noe andre liker. Har spessiel musikksmak, klesstil, humor. Nja, kan ramse opp ting i fleng. Å desverre så falt jeg ikke for denne krabaten.

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  22:33:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg syns faktisk ikke den var så fin jeg.
Kanskje litt søt fordi den var så liten. Men den hadde ikke noe fint hode..

Opprinnelig postet av Eikdokka

Har tro på at hodet ser noe annerledes ut i virkeligheten. Bildene er svært amatørmessig tatt, helt feil vinkel om man ønsker å presentere eksteriøret til hesten.
Første bildet får jo halsen til å se omtrent like tykk ut som rundt magen..

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Isabel&Perla<3
» VIP

Skrevet - 28/11/2005 :  22:46:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes iallefall den var utrolig nusselig. Enig med at jeg har sett penere føll, men smaken er som baken; og den er delt!
Redigert av - Isabel&Perla<3 den 29/11/2005 14:17:11 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/11/2005 :  22:57:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
De mindte meg litt om de utsulta og dårlige behandla islendingene som blir fraktet til trøndelag for et bedre hjem :)

Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  22:59:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Synes den var herlig jeg! Kjempe søt. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/11/2005 :  23:01:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hodet til en shettis, halsen til en fjording, føttene til en fjording og mage/resten av kroppen til en shettis:D

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  23:31:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Vi har en skolehest på stallen som er blanding av engelsk fullblods, islandshest og fjording, av alle ting. Utrolig tøff, og fantastisk skolehest. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  00:14:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Synes ikke den var noe fin heller. Dårlig bilder, men hodet var ikke pent. Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  07:08:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

jeg syns ikke den var pen fordi den hadde perfekt ekstriør eller noe sånt. men den hadde sin egen sjarm liksom. litt spesiell, utrolig søt :)

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 29/11/2005 :  10:09:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den var kjempe-nusselig Nesten så jeg vurderer å kjøpen den til datteren min Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  11:25:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg så ikke helt hva som var galt med hodet sånn sett, selv kan det ofte se ut som om Spot får et tungt hode selv om vinteren, men det er pga. ALL pelsen som samler seg opp i trynet hans :)

Vertfall den nydeligeste lille blandingsponnien på lenge..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 29/11/2005 :  13:06:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Den var jo orntli søt da.. Kanskje ikke noe å henge på juletreet, men søt, ja..

Den så jo veldig ung ut også, 1 år..? De vokser seg jo stort sett litt "penere" med åra, nesten sjelden å se en åring som henger helt sammen!

Gå til toppen av siden

Gomp1

» VIP

Skrevet - 29/11/2005 :  14:10:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Man skal ikke dømme en ponni som utseende da... Synes den var nusselig jeg Gå til toppen av siden

Isabel&Perla<3
» VIP

Skrevet - 29/11/2005 :  14:16:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kunne ikke vært mer enig, Susanne. Alt handler ikke om ekstriør.. Det indre som teller, vettu ;) Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.