hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - næmmen..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 næmmen..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Maria&Rauen=D

» VIP

Skrevet - 29/11/2005 :  15:13:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjeeempesøt!!
Kan jo ikke kalles ordentlig pen men DRRIIDSØT!!
Litt stort hodet men halloo??En ordentlig hjerteknuser!
En liten gråfjording!!Ønsker meg den dær til jul=P
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  16:36:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Den var nusselig.. Liten kosebamse begynte jeg å tenke på. Kanskje ikke pen, men søt er den i allefall
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  18:23:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kunne ikke vært mer enig, Susanne. Alt handler ikke om ekstriør.. Det indre som teller, vettu ;)

Opprinnelig postet av Isabel&Perla<3

Det er ikke nødvendigvis bare det indre som teller. En hest som er helt "feil" satt sammen, har lettere for å få slitasjeskader o.l enn en hest med korrekt eksteriør.

Dette var generelt. Bildene gir ikke noe godt grunnlag for at man kan bedømme hestens eksteriør.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/11/2005 :  18:48:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kunne ikke vært mer enig, Susanne. Alt handler ikke om ekstriør.. Det indre som teller, vettu ;)

Opprinnelig postet av Isabel&Perla<3

Det er ikke nødvendigvis bare det indre som teller. En hest som er helt "feil" satt sammen, har lettere for å få slitasjeskader o.l enn en hest med korrekt eksteriør.

Dette var generelt. Bildene gir ikke noe godt grunnlag for at man kan bedømme hestens eksteriør.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Der kom det, satt akkurat og tenkte det når jeg leste innlegget til Isabel..

Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  19:26:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:SØØØØØT!?

Never!

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

..Fordi den ikke er ren-raset?

Var jo egentlig ikke til meg du skrev det, men mener det samme som Kristine og Rostita. Og det er IKKE fordi den ikke er renraset!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  19:44:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
En søt mini-fjording Gråblakk.. Men for å være ærlig foretrekker jeg kanskje de store og renrasede jeg.. Men guri så søt Lunner Gråen hadde vært om han hadde sett slik ut

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Isabel&Perla<3
» VIP

Skrevet - 30/11/2005 :  14:50:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, det har dere rett i, Kristina og Ullsokken. Bare fikk et lite inntrykk av at ingen likte ham, eller ikke alle da, fordi han var "mindre pen". Utseende teller selvfølgelig, og det gjør ekstriøren også. Mitt poeng var bare at fordi om hesten er mindre pen, behøver ikke det å bety at den er snill og har talenter ;)
Redigert av - Isabel&Perla<3 den 30/11/2005 21:38:29 Gå til toppen av siden

m@thilde

Skrevet - 30/11/2005 :  20:28:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidem@thilde  Svar med kopi av melding
Den var jo helt sjønnd da
Ble jo nesten forelska i den!

Isamonni! My little Baby :'(
ww.rexin.piczo.com
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  22:21:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Kjempesjønn
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  06:36:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hver sin smak, sant? Ikke alle likte han, men jeg synes han var SØT. Ikke veldig pen, men søt.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  14:47:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes den var skikkelig gossin jeg, hehe =)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  15:13:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

at den er "søt" betyr ikek absolutt at den er "pen"

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 01/12/2005 :  15:54:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oi så søt!

Synes ikke dere skal si dere ikke liker den likevel, jeg har en nordlandshest på fôr, og hun er ikke pen, men KJEEEEMPESØT! (I mine øyne hvertfall!=P)

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/12/2005 :  16:04:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Synes ikke dere skal si dere ikke liker den likevel, jeg har en nordlandshest på fôr, og hun er ikke pen, men KJEEEEMPESØT! (I mine øyne hvertfall!=P)
Opprinnelig postet av Maxi&Mathilde

At du ikke synes Maxi er pen er jo din mening. Jeg synes maxi er både pen og søt, og du kan ikke nekte meg og synes noe..

Men denne lille ongen, ligna på et missfoster!

Gå til toppen av siden

Gomp1

» VIP

Skrevet - 01/12/2005 :  17:08:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmmm... Synes ikke denne ponnien så "feil" sattsammen ut... Ser dt er en del som synes den er kjempe søt, mens andre synes den er helt forferdelig

Altså... Jeg liker virkelig hester og har aldri i mitt syn sett en hest/ponni jeg synes er STYGG! Skjønner ikke åssen dere kan sitte å si at den er STYGG

Selvfølgelig er dt enkelte hester som er extra fine enn andre, men synes dt er litt drøyt å synes at den er stygg!!

Veit dt er en del som kjøper hesten bare for utseende!

EKS:
Dt kommer en utrolig nyyydelig Frieser Hingst til salgs for 10.000kr pga at den er kjempe aggresiv, kaster av ryttere, angriper mennesker og andre hester, kjenner jg noen rett hadde noen kjøpt den hesten bare for utseende enda de ikke har peiling på åssen de håndterer den!
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.