hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - næmmen..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 næmmen..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  16:27:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
ååååå! den blandings-ponnien der var jo så nusselig! åååh.. får nesten lyst til å kjøpe dn
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  17:41:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har et bilde av en gråblakk fjording/shettis-krysning på vippen min, sjekk tøffe "Gråtass":

Han likte jeg
Likte han bedre enn hårdotten (som det ser ut til at folk kaller den som er på annonsen)
Men syns begge var skjønne!

Mvh. Inga Helene Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  01:04:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Å, så sinnsykt søt <3
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Signe-Malin

» VIP

Skrevet - 23/12/2005 :  21:27:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSigne-Malin  Svar med kopi av melding
Den var jo nydelig!
Signe-Malin
Gi en hest det den trenger,
og den vil gi deg hjertet sitt til gjengjeld!

http://www.tutteliten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  21:36:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Mens dere snakker om å kryssavle... Hvordan søren går det ann å finne seg en blanding mellom shetlandsponni og araber?! Araberen var hoppen, shetlandsponnien hingst. Er det egentlig mulig? Var en stall i Oslo jeg var på, der hadde de denne blandingen på vei... Vet ikke helt hva jeg skal tro. Araberen var tross alt MYE høyere enn shetlandsponnien.. Jeg vet hvor flink disse hestene kan være til å finne fine stillinger, men hallo
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 23/12/2005 :  22:40:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hoppa legger seg ned...... Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  00:39:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Mens dere snakker om å kryssavle... Hvordan søren går det ann å finne seg en blanding mellom shetlandsponni og araber?! Araberen var hoppen, shetlandsponnien hingst. Er det egentlig mulig? Var en stall i Oslo jeg var på, der hadde de denne blandingen på vei... Vet ikke helt hva jeg skal tro. Araberen var tross alt MYE høyere enn shetlandsponnien.. Jeg vet hvor flink disse hestene kan være til å finne fine stillinger, men hallo

Opprinnelig postet av Ida&Tornado.

DET er INGEN problem skal jeg si deg! Litt enda større forskjell en på en araber og shettis, har vi når det kommer til MINIshettisen min og fjordhoppa mi, hun er ikke så liten til fjording å være.

En stund etterat han hadde blitt kastrert, hadde han fortsatt litt "hingst" i seg, og trodde han kunne bedekke. Prøvde seg på fjordhoppa, og tror du ikke han klarte å lure seg til på alle mulige måter! Stod på litt høyere underlag enn hoppa, ja, alle mulige måter! Så det er nok ikke så vanskelig, selv om det kan høres slikt ut! :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  02:38:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
NÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!! Tenk å hatt en sånn liten skapning hjemme da!! Å dullet og kost med... Da hadde Day blitt glad da.. Den var jo kjæmpesøt!!! Minner meg utrolig nok om Brave Star!! <3<3
(Sikkert derfor jeg synes den var så søt) Elsker lille Brave Star!! <3<3

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  10:01:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Ida&Tornado.

DET er INGEN problem skal jeg si deg! Litt enda større forskjell en på en araber og shettis, har vi når det kommer til MINIshettisen min og fjordhoppa mi, hun er ikke så liten til fjording å være.

En stund etterat han hadde blitt kastrert, hadde han fortsatt litt "hingst" i seg, og trodde han kunne bedekke. Prøvde seg på fjordhoppa, og tror du ikke han klarte å lure seg til på alle mulige måter! Stod på litt høyere underlag enn hoppa, ja, alle mulige måter! Så det er nok ikke så vanskelig, selv om det kan høres slikt ut! :)

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Ser ut som om jeg har litt å lære om akkuratt det der Men, det så bare så usannsynlig ut. Jeg fikk se både shetlandshingsten og araberhoppen, kan ikke helt se for meg at de skal klare noe som helst...

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  13:36:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hehe.. nei, for å si det sånn; du tror det ikke før du ser det..

Hadde hørt om lignende historier før jeg også, men trodde det ikke før jeg først så mine egne! :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.