hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - næmmen..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 næmmen..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Bustetrollet

Skrevet - 01/12/2005 :  18:11:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Veit dt er en del som kjøper hesten bare for utseende!
Opprinnelig postet av *SusanneB*

Heihei

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  21:01:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hmmm... Synes ikke denne ponnien så "feil" sattsammen ut... Ser dt er en del som synes den er kjempe søt, mens andre synes den er helt forferdelig

Om du siktet til et av mine tidligere innlegg i tråden, så legg merke til at jeg skrev generelt om hester med dårlig eksteriør.

Kopi av melding:
Altså... Jeg liker virkelig hester og har aldri i mitt syn sett en hest/ponni jeg synes er STYGG! Skjønner ikke åssen dere kan sitte å si at den er STYGG

Selvfølgelig er dt enkelte hester som er extra fine enn andre, men synes dt er litt drøyt å synes at den er stygg!!

Det har jeg. Jeg syns ikke hester som har helt feile former er noe pene (kan nok være tilbøyelig til å syns at noen av dem er søte, men jeg har alltid hatt ei greie for den som her styggest og svakest ut..).

Kopi av melding:

Heldigvis gjør ikke skikkelige hestemennesker slikt. Hva skal man en estetisk flott hest om den er ubrukelig til noe annet?

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/12/2005 :  21:31:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Heldigvis gjør ikke skikkelige hestemennesker slikt. Hva skal man en estetisk flott hest om den er ubrukelig til noe annet?
Opprinnelig postet av Ullsokken

[/quote]
Ikke dra alle under en kam du nå. I'm still her!
Jeg er ikke et menneske, der har vi det

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  21:38:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Selvfølgelig er eksteriøret viktig, men like viktig er hestens indre. Dette må være i god harmoni for å få en god hest. Alle hester har ulikt utseende og bruksegenskaper, så her er smaken delt. Jeg sier det for 3. gang: Synes den lille hårklumpen var søt jeg. Men jeg respekterer andres meninger. Enig med Kristine foressten: Hva skal man med en feiende flott hest som ikke er brukbar til noe?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  21:46:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Synes den lille hårklumpen var søt jeg.

Med det syns jo jeg også.

Kopi av melding:
Enig med Kristine foressten: Hva skal man med en feiende flott hest som ikke er brukbar til noe?

Opprinnelig postet av Mari^_^

Det var jeg som sa, du..

Redigert av - Ullsokken den 01/12/2005 21:46:59 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/12/2005 :  21:52:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Enig med Kristine foressten: Hva skal man med en feiende flott hest som ikke er brukbar til noe?

Enkelte har missforstått meg ser det ut som..

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/12/2005 :  21:53:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Det var jeg som sa, du..

[/quote]
Ja, det var det jeg trodde

Gå til toppen av siden

Liten

Skrevet - 02/12/2005 :  17:52:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om den tåler det kan man jo slippe den ut og sitte og seeeee på den. Så lenge det er pent vær da?

Nusselig hårdott var det,la oss ikke lage flere slike...
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  23:24:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding

at noen kan si at den ponnien ikke var fin skjønner ikke eg
ingen hester/ponnier er "stygge",men det kommer vel an på personen som ser den
personlig har eg aldri sett en hest som eg ikke har syntes var fin-ingen er jo perfekte og hva er perfekt??
selfølgeli har hestens bygning noe å si alt etter va du skal bruke den til men det betyr vel ikke at de ikke er fine bare fordi dee ikke er bygget til f.eks sprang

syntes han var kjempefimheldig de som kjøper han

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Cesar

» VIP

Skrevet - 03/12/2005 :  13:21:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes også den var fryktelig søt!! Ikke lekker eller flott, men totalt nydelig. Kunne veldig godt tatt den med hjem. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  17:34:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Selvfølgelig er eksteriøret viktig, men like viktig er hestens indre. Dette må være i god harmoni for å få en god hest. Alle hester har ulikt utseende og bruksegenskaper, så her er smaken delt. Jeg sier det for 3. gang: Synes den lille hårklumpen var søt jeg. Men jeg respekterer andres meninger. Enig med dere foressten: Hva skal man med en feiende flott hest som ikke er brukbar til noe?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  17:35:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Synes den lille hårklumpen var søt jeg.

Med det syns jo jeg også.

Kopi av melding:

Det var jeg som sa, du..

Hehe, unnskyld.. Gikk litt fort i svingene..

Ullsokken

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  17:42:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
(...)personlig har eg aldri sett en hest som eg ikke har syntes var fin-ingen er jo perfekte og hva er perfekt?? (...)
Opprinnelig postet av Brun best

Hihi.. Hvordan kan du si at ingen er perfekte, for så å spørre hva perfekt er?

(Et perfekt eksteriør kommer an på hva som er rasetypisk, evt hva du skal bruke dyret til.)

Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  17:50:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
fordi alle snakker om perfekt hele tiden og alle har forskjellige meninger om hva som er perfekt....hadde aldri blitt enig om hva perfkt var uanz...
så bare lurte på hva andre mener perfekt liksom er

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  15:43:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Så utrolig søøt :D
Ei venninne av meg har en ponni som er blanding av Araber og Shetlandsponni.. Skikkelig søt!

~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.