hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor lang er din lengste tur?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Turridning
 Hvor lang er din lengste tur?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Tone_

Skrevet - 28/05/2006 :  13:46:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rei i 6,5 time en gang, fra Lyngdal til Undeland, da jeg gikk på jordbruksskolen. Rei på fjording. Hadde da en innlagt pause på en halvtimes tid..

Rei hjem sammen turen to dager etterpå..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  20:22:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
den lengste er vel mellom 8 og 9 timer, med innlagt pause! Var på fjellet på nordlandshest tur;) (sjusjøen) Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  21:09:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Min lengste tur er 3, 5 timer. =) Lange turer er herlig, spesielt når man har Nordmarka rett ved =D
Haoli <3 Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  21:22:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Lengste turen min er vel på 5-6 timer.. Red litt overalt da..Fra bygd til bygd og hjem igjen ;) hehe
Aner ikke hvor langt vi red da, men tipper det ble noen mil etter hvert. Hadde et godt tempo..
Skal på tre-dagerstur til sommeren, i fjellet. Det tror jeg blir knall :D Alene da men..

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  10:42:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
skal på tredagerstur helga rundt 17-18 juni om jeg ikke tar feil, på mesnasaga. Bare å bli med den som vil:D har hatt sånn tur hvert år, like morsomt hver gang. både ridning og kjøring går an! Der blir det nok noen lange turer. Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  13:05:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
5 timer.

Men i sommer skal vi ri over fjellet og overnatte på hytten med hestene, så da blir nok rekorden slått! *Gleder meg*
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  14:16:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kanskje 3-4 timer ;D
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  23:20:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal også på langtur i slutten av juni. Skal ri 4-dagers tur i nordmarka. Gleder meg veldig, har planlagt denne turen i hele vinter =D
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

miliam

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  10:50:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiliam  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiliam  Svar med kopi av melding
4timer tror jeg :)
http://archi.milady.biz Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 16/06/2006 :  21:35:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
ca 7 timer tror jeg det var. men hadde jo pauser. vi skulle prøve ei løype fra en plass som lå iallefall 5-6 mil unna på motorveien, og red over skogen og fjellet...
måtte rydde litt på løypa kan man si, plutselig var det en fjellvegg i "stien" :P

www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

Linn&Bajazzo

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  14:13:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinn&Bajazzo  Svar med kopi av melding
Min lengste ridetur tok 9 timer med innlagte pauser. Det var vel ca 4 mil i stekende sol og sakte tempo. Gå til toppen av siden

Arthur_lover=)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  21:01:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideArthur_lover=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseArthur_lover=)  Svar med kopi av melding
min lengste tur var vel i 5timer med en pause..skritta hele turen;)
Henriette=) Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  14:49:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
ca 7 timer med pause. Jeg ble sliten, men ikke hesten :)
Beate & Alger Gå til toppen av siden

hannev

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  17:23:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Vi er på langturer stadig vekk så snart snøen har reist i fjellet, og det er like skjønt hvert år, tross man blir litt "maroder" i beina. Har ridd fra tidlig om morgenen til sent på kvelds, men det er verken godt for hest eller rytter i ulendt terreng. Synes også rundt 6 timer pr. dag +/- er bra distanse i fjellet og raster hører selvfølgelig med. Det er viktig at man legger opp turen så det blir en hyggelig tur, følger oppmerket rute/ kart, lar hestene beite, spise god mat og ha det sosialt.
God tur alle som drar til fjells med hesten!

Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

Shilamon

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  13:29:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideShilamon  Svar med kopi av melding
Min lengste tur er på 5-dager. Var hos noen studentvenenr av mamma på ISland og red fra nord til sør. En turolig flott tur, dagsetappene var vel på 5-7 timer. Utenom den langturen var min lengste tur på4 timer, red av sted for å finne en hytte.. men svingte feil så da ble det et helt annet sted. Og så har jeg ridd 3 timer i øspøsende regnvær på en hest som var tverr, og det før regnet kom. Skulle egentlig bare ri 1,5 time ca. men når hesten begynte å bli tverr uten grunn ble jeg sta, på slutten av turen var hun kjempeflott selv om vi begge var våte tvers igjennom:)

Litt inn i fremtiden planlegger jeg å ri norge på langs.. det blir nok mitt livs lengste tur:)

Det som er gjort er gjort og kan ikke gjøres noe med. Annet enn å gjøre det til lærdom. Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.