hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva slags "sveis" liker du best på hesten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 Hva slags "sveis" liker du best på hesten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2007 :  14:04:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Lang man er som oftest penest syns eg:) Men er mange som kler ridehest man og piggsveis og;)
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2007 :  17:13:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Fjordingen vår Stjerna pleier å ha "pianoman", men nå skal vi la manen hennes vokse ut før hun skal på slepp i sommer, slik at hun ikke skiller seg ut i flokken på noen måte.

Halingeren vår Heffalompen pleier til vanlig bare å ha manen løs og bustete, men om sommeren bruker jeg ofte å flette den opp med mange små fletter slik at han får litt luft under den og ikke blir så varm der

Men som alle oss andre hender det jo at også hestene har skikkelig morgensveis når de våkner he he

Stjerna er visst litt sjalu på sveisen til Heffalompen

Har også forsøkt å sette opp panneluggen hans inne i mellom, men da gjør han alt for å riste den løs igjen

Men når sant skal sier så er gutten min flottest med naturlig sveis, ikke sant

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 14/03/2007 :  19:27:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Utrolig søt Heffalompen!! Elsker blondier! hehe! Pianosveis på fjordinger er genialt, skikkelig dritstilig! Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2007 :  21:11:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Lang naturlig man synes jeg er finest
Beate & Alger Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 14/03/2007 :  21:29:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
HÆllandussen for en søt heffalomp!! Nesten like søt som min tusseladd :)
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 14/03/2007 :  23:55:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
Heffalompen og "pianofjordingen" er nyydelige Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 15/03/2007 :  09:47:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Takk for "Heffalompen" og Stjerna- skryt
Heffalompen lever virkelig opp til navnet sitt både i oppførsel, grimaser, påfunn og utseende. he he
Gullungene til a` mor det

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 20/03/2007 :  10:13:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Jeg synes en lang og passe stelt og frisert man er fint jeg.
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2007 :  13:51:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
min hest har en man som er helt vanlig, mn jeg liker veldig godt de som har en man som står rett opp også,:-) fjordinger er jo ganske søte med oppøver sveis da.:-)
men jeg vil bare si at jeg liker å flette hesten min også i mange forskjellige typer, men besøk hjemmesia mi der kan du se meg og alle hestene mine selv om jeg bare snakket om ridehesten min nå. Sia mi er www.piczo.com/crazyhest2 så skriver du lisa for å se på hjemmesia.
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 25/03/2007 :  23:09:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
sånn derre vannrett klippet pannelugg er ikke noe fint syns jeg... når jeg klipper luggen på hesten drar jeg den rett opp over ørene og klipper rett av. hehe, omtrent slik jeg klipper mitt eget hår også - hehe! Gå til toppen av siden

-Sultan

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2007 :  08:12:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Sultan  Svar med kopi av melding
Hesten min har lang fin man.
Har alltid lyst å klippe pigg på han.
Men syns manen hans nå er så fin.

Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 26/03/2007 :  21:18:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med deg, den var fiiin :). må ikke klippe den. kraftige hester skal ha lang man :) Gå til toppen av siden

:o)

Skrevet - 27/03/2007 :  19:09:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes håret skal være etter hesten/typen. Hadde selv en shettismix med ståman.Knalltøfft i følge meg

Har nå en fjording,og den er stående..selvfølgelig (men noen er kule med lang man også!)

Den kaldblodsen sitert fra finn har jeg sett "live" = dritkul m/pigg! Han er så nett at det kler han

Litt svak for bustete ponnifaks også da..

Legger til: hale og lugg er HELLIG.. masse masse er digg!

Redigert av - :o) den 27/03/2007 19:11:34 Gå til toppen av siden

StinaogToJo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2007 :  19:21:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt enig med Tone! Må se an hesten. Syns mange tyngre raser som f.eks kaldblods kler ståman godt, men man klipper jo ikke de som har skikkelig stor lang og fin hårpryd. Gå til toppen av siden

EliJeanette

» VIP

Skrevet - 28/03/2007 :  21:23:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Liker ''ridehestman'' best siden det er dressur såm er ''min'' ting, hehe:P
men smaken er såm baken:P:)
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.